torsdag den 16. juni 2011

100 år og meget træt

... tænk at man kan blive 100 år på een nat.

Nå ja, det er jo også noget sludder, men det føles som om jeg er blevet tudsegammel og meget træt på een nat. Jeg er simpelthen blevet for gammel til at være i byen to dage i træk på hverdage.

Det har ellers været hyggeligt.

Tirsdag var jeg hos en veninde og hjælpe med at lave en sang til en 50 års fødselsdag - det har vi gjort sammen mange gange - og det er sjovt, svært og hyggeligt og så er det dejligt selskab.

Og i går var jeg sammen med en nuværende og en tidligere kollega, rigtig tøse-kom-sammen med snak, hygge, god mad, genopfriskning af gamle minder og opfølgning på, hvad der sker i vores liv. En dejlig aften.

Så i dag må jeg trække mig igennem dagen på gode minder fra de foregående dage - og så venter sofaen efter endt arbejdsdag - jeg længes ... og håber jeg kommer tilbage til mine 46 år til i morgen - det er hårdt at være 100 :o)

God torsdag til dig

4 kommentarer:

  1. Hihi, sådan har jeg det også, kan ikke føjte rundt flere hverdagsaftener i træk, det mærkes med det samme..;-D god sofahygge når du når dertil...;-D

    SvarSlet
  2. Jeg ville have det præcis som dig efter at have været ude to dage i træk :-) Godt at alder er en elastisk størrelse, og i morgen er du 46 igen.
    Kh og god torsdag!

    SvarSlet
  3. Ja sådan har vi det vis alle sammen engang i mellem... er heller ikke god til at være ude flere aftner i træk... håber du får lov at indtage sofaen når du kommer hjem og vender tilbage som dejlig frisk i morgen... Knus og kram

    SvarSlet
  4. Tak i tre - jo jeg fik sofaen helt for mig selv, men først tog jeg faktisk en travetur rundt om søen og fik noget frisk luft. Det hjalp gevaldigt på aldersbarometeret :o)
    KH Anette

    SvarSlet