torsdag den 23. juni 2011

Venter på post

Hvor er nu post-nøglen. Den ligger altid i nøgle-kurven og nu er den væk.

Lige i dag, hvor jeg venter spændt på post. Lede, lede, lede, lede ......

Spørge drengene, hvem der har brugt nøglen - ingen ... den store tømmer aldrig postkassen, den lille har ikke brugt den i flere dage!

Så kom den mindste til og vupti, den var gledet ned bag bordet - jeg havde ledt i kurven på gulvet, under bordet, i den anden "småtings-kurv", men ikke bag bordet.

Og ja - min pakke var kommet - fine fremkaldte billeder, 5 serier af 3 billeder. Så kan jeg få fyldt mine 3-billeders-rammer.

Der er blevet pudset glas, sat billeder på passepartout, samlet rammer og ... jo, det ser godt ud (når jeg nu er den eneste til at sige det).

Det er blevet for sent at fotografere rammerne nu, det skal helst være med naturligt lys, så der ikke kommer reflekser fra blitzen - så I må vente til i morgen med at få dem at se.

Håber I alle har haft en dejlig Skt. Hans aften.

2 kommentarer:

  1. Pyha, det var vel nok godt, du fandt nøglen til postkassen :-) Glæder mig til at se dine billeder!
    Kh

    SvarSlet
  2. Madame: Ja, godt den mindste af drengene tænkte anderledes end jeg :o). Nu er billederne kommet på bloggen.
    KH Anette

    SvarSlet