lørdag den 16. februar 2013

Indretning

Jeg køber sjældent ugeblade, men når de har de store boligindlæg eller endnu bedre et ekstra boligmagasin med i prisen, så lader jeg mig nogengange friste.

I sidste uge lod jeg mig friste af Alt for Damerne og ALT Interiør, og jeg blev (for en gang skyld) ikke skuffet. Og endnu bedre jeg faldt over en reklame fra iBoligen.dk - Alt til din bolig samlet et sted.

Og den er god nok - en stor samling af kataloger og tilbudsaviser med alt til bolig og have samlet eet sted. Dejligt når man nu har afmeldt alle reklamer, men egentlig godt kan lide at bladre i de der bolig- og have-reklamer. Og de har også en app ;0)

Så her til morgen sidder jeg i sofaen med teen lige ved hånden og bladrer i boligmagasiner - og jeg fandt noget nyt!

Et katalog fra Bloomingville - I am in looove!   Det er lige min stil - jeg vil ha' det hele, og nej jeg har ikke kigget på priserne, jeg vil bare sidde og drømme om at bo med masser af plads og fylde den op med skønne ting.

Du kan se med her http://www.iboligen.dk/outdoor/udendoers-tilbehoer.aspx 

Ha' en dejlig lørdag :0)

10 kommentarer:

  1. Smart at have alt samlet, jeg får heller ikke reklamer, har i stedet et par apps, hvor jeg kan læse dem, ved dog ikke om Bloomingville er med. :-)
    God weekend Anette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, ja det er smart de samler det i een app.
      KH Anette

      Slet
  2. Dejligt at finde et sted hvor det hele er samlet og man har altid lov at drømme uden at tænke på pengene... Go lørdag... Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak May Britt, ja drømme er da heldigvis stadig gratis ;0)
      KH Anette

      Slet
  3. Drømme koster ikke noget..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, og så er de dejligt tidsfordriv og afslappende :0)
      KH Anette

      Slet
  4. Tak for det spændende link - jeg vil drømme lidt med dig, for hvor er der dog inspirerende inde på iboligen! KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Madame, ja der er til et par timers drømme og gode ideer.
      KH Anette

      Slet
  5. Det er også rart at kunne tilpasse, eller lave helt om på hjemmet.

    Det behøver ikke at fylde hele livet, men det er vigtigt at der er godt at være hjemme. Jeg kunne sagtens bruge 50,000 kr. på at omlægge mit hjem - og 100000 på at bygge en muret udestue med panorama-vinduer, men jeg ville endnu hellere have et andet hus :)

    SvarSlet
  6. Kulørte ugeblade har jeg ikke brugt penge på siden min grønne ungdom. Med eller uden blade og reklamer, så skal der altid være plads til drømme :-)

    SvarSlet